امام جمعه مراغه: مذاکرات ایران با 1+5 فقط در زمینه انرژی هسته ای است

امام جمعه مراغه: مذاکرات ایران با 1+5 فقط در زمینه انرژی هسته ای است

امام جمعه مراغه گفت: با توجه به فرمایش های رهبر معظم انقلاب، مذاکرات ایران با گروه 1 + 5 فقط در حیطه انرژی صلح آمیز هسته ای صورت می گیرد.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: رسیدن مذاکرات به مرحله انتشار بیانیه با نظر رهبری و هدایت های معظم له برای توافق نهایی صورت گرفته و امیدواریم که توافق نهایی در چارچوب بیانیه منتشره باشد.

امام جمعه مراغه ادامه داد: اصل مذاکره کوتاه آمدن طرفین در برخی مسایل بوده و در اصول حقوق هسته ای صلح آمیز ملت ایران تیم مذاکره کننده تاکنون محکم ایستاده و عقب نشینی نکرده است.

حجت الاسلام پورمحمدی در خصوص انتقاد برخی افراد و گروه ها در ارتباط با بیانیه مشترک ایران و گروه 1+ 5 گفت: دولت جمهوری اسلامی باید تمام انتقادها در این خصوص را بشنود و انتقادات سازنده را مدنظر قرار دهد.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) یادآوری کرد: این حضرت از زنان برتر اهل بهشت بوده و بهترین نمونه برای الگوی زنان و دختران کنونی است.

خطیب جمعه مراغه ادامه داد: به واسطه برکت وجودی حضرت فاطمه زهرا(س)، ائمه اطهار(ع) یکی پس از دیگری به مقام امامت رسیده و هدایت جامعه را برعهده گرفتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 21 فروردين 1394برچسب:, | 19:17 | نويسنده : شهروند مراغه ای |